sobota, 8 listopada 2014

Sweter w serca

Po wielkim pruciu ( Wielkie prucie )zabrałam się do roboty. Inspiracji dostarczył mi internet gdzie znalazłam taką bluzę w serca chyba na stronie jednej z sieciówek (bluza jest bawełniana).





Do swetra użyłam bawełnianą melanżową różową włóczkę oraz czerwoną anilanę. Obie z odzysku ze starych sweterków.


Ponieważ włóczka była dosyć gruba to do ściągacza użyła drutów nr 3 a do właściwego ściegu nr 4. Sweter jest dla 12-letniej córki. Na tyle ma 65 oczek, a z przodu 70. Po ściągaczu dobrałam co 10-te oczko. Ponieważ miałam dużo małych kłębków to robiłam kilkoma nićmi jednocześnie. Tak wygląda lewa strona robótki:

diy sweter
A oto rezultat końcowy. Miało być większe. Trochę taki oversize. Nie wzięłam poprawki, że dzieci rosną jak na drożdżach. Ale i tak jestem całkiem zadowolona z rezultatu:

Przód:
diy sweter


Tył:


diy sweter


I na modelce:




diy sweter
sweter w serca



diy sweter
sweter w serca
diy sweter
sweter w serca

3 komentarze:

  1. mamo dzięki za ten słodki sweter w serca

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam - naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  3. To dzierganie to widać sercowa sprawa. Modelka - właścicielka sweterka też wygląda, jak by powiedzieli Amerykanie: cute !!!

    OdpowiedzUsuń