wtorek, 11 listopada 2014

Mufka i rękawiczki

Jako mała dziewczynka oglądałam bajkę Królowa Śniegu, w której Gerda miała piękną mufkę. Taka mufka była przedmiotem moich marzeń długie lata. W zeszłym roku zauważyłam, że mufki ponownie pojawiły w sklepach jako atrybut małych elegantek. Postanowiłam zrobić własną. Ze starego czarnego buta typu „emu” (taki zwykły kupiony w Auchan), w którym przetarła się podeszwa odcięłam cholewkę z futerkiem w środku. Wyprałam ręcznie. Zrobiłam wzorem warkoczowym odpowiedniej szerokości i długości prostokąt. Włóczka też z recyklingu. Pochodzi ze starego rozciągniętego swetra.
A rękawiczki? Do mufki dopasowałam także robione warkoczem rękawiczki z klapką. Sposób robienia takich rękawiczek opisałam w poście Czapki i rękawiczki.
Poniżej rezultat mojej pracy.
mittens and muff
mufka i rękawiczki
mittens and muffs
mufka i rękawiczki
mittens and muffs
mufka i rękawiczki

3 komentarze: