poniedziałek, 25 maja 2020

Szafka łazienkowa z lat 50-tych lub 60-tych

W swoim odnawianym domu staram sie łączyć w miare nowoczesny wystrój z różnymi dodatkami vintage.  Kiedyś jadąc do pracy zauważyłam rozbiórke starego domu. Po uzyskaniu zgody zajrzałam do pomieszczeń i znalazłam taką starą drewnianą szafkę przygotowana do wywalenia do konteneru. Bardzo mi sie spodobała mimo zniszczenia, brudu i pajęczyn, że postanowiłam ja uratować. Teraz jest elementem wystroju mojej łazienki.

jak odnowić szafke łazienkową z PRL
stara szafka łazienkowa z PRL w odnowionej łazience
Przed:                                                                           Po:
stara szafka łazienkowa
odnawianie starej szafki łazienkowej
Szafka po odnowieniu

Szafka miała też szybki. Na szczęście w całości, wystarczyło je tylko umyć.




Jeżeli chodzi o drewniany korpus to wymagał znacznie więcej pracy.

Najpierw został rozebrany na czynniki pierwsze i pracowicie wyczyszczony z kilku warstw starej farby, sklejony,




Znaczne ubytki wypełniłam szpachla do drewna:

I pomalowałam:

Sklejkę z plecków zastąpiłam nowym materiałem.



Część widoczną (niezakrytą szybkami) okleiłam czarna okleiną.


I dodałam nowe czarne haczyki na wkręty.  Półka będzie też służyła za wieszak na ręczniki.


I gotowe już w mojej odnowionej łazience:

odnawianie starej szafki łazienkowej
szafka łazienkowa z PRL po odnowieniu

jak odnowić starą szafkę
stara szafka w nowoczesnej łazience

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz