niedziela, 12 kwietnia 2015

Sweter kardigan wzory azteckie



sweter na drutach wzory azteckie
sweter na drutach wzory azteckie
Po zrobieniu swetra Sweter kardigan  dostałam od mojej siostry zamówienie na podobny sweter.

sweter na drutach
Sweter kardigan
Ponieważ ulubionym kolorem mojej siostry jest kolor zielony zamówiony sweter jest właśnie w takim kolorze. Ciemniejszy kolor dostarczyła zleceniodawczyni a jaśniejszy miałam już w swoich zasobach. Przędza to akryl z domieszką wełny. Nitka była bardzo cienka wobec czego do robótki pozwijałam kłębuszki z 3 nitek. W niektórych momentach w przeróbce miałam nawet po 20 kłębuszków. Aby ułatwić sobie zadanie i żeby koty nie dobrały się do robótki kłębuszki włożyłam do dużego pudełka po butach. 
jak robić na drutach wieloma nitkami
jak poradzić sobie z wieloma nitkami w robótce na drutach
Na noc wkładałam i zamykałam tam całą robótkę.
jak poradzić sobie z wieloma nitkami w robótce na drutach
jak poradzić sobie z wieloma nitkami w robótce na drutach
Poszczególne etapy prac:
robótka wielonitkowa
tył swetra to 80 oczek (3-4 cm same prawe a następnie ścieg pończoszniczy wg wybranego wzoru)
sweter na drutach
tył swetra kontynuacja
modny sweter na drutach
tył i przód skończone (przód obie połowy po 50 oczek); rękaw 60 oczek potem się lekko zwęża
I wyrób w całości:


sweter wzory azteckie
sweter kardigan wzory azteckie

sweter wzory indiańskie
sweter wzory azteckie

sweter wzory azteckie
sweter wzory azteckie - tył swetra
A tu już sweter w plenerze na swoim pierwszym spacerze:

sweter na drutach
sweter kardigan wzory azteckie
kardigan wzory indiańskie
sweter kardigan na drutach
robótki na drutach
sweter na drutach wzory azteckie - tył

1 komentarz:

  1. Dzięki siostrzyczko,w sweterku nareszcie poczułam wiosnę- jak kiedyś gdy mama sprawiła nam czerwone płaszczyki :-)

    OdpowiedzUsuń