niedziela, 8 października 2017

Komplet dywaników ze szmatek do sypialni na szydełku

dywanik ze szmatek na szydełku
chodniki ze szmatek do sypialni


Dostałam duże ilości pociętego w paski materiału.Materiał to był sztuczny poliester  materiału jak to określił darczyńca jak z fartucha u PRL-owskiej pani woźnej w szkole:)


 Zrobiłam najpierw dywanik okrągły. Opis TUTAJ Tak naprawdę to całkiem spory dywan o średnicy około 1,6 m.

jak zrobić chodniczek ze szmatek na szydełku
dywan ze szmatek
A ponieważ zostało mi jeszcze sporo "nitki" postanowiłam zrobić chodniczek pod łóżko. Najpierw łańcuszkiem zrobiłam sznureczek a następnie półsłupkami naokoło dokąd starczyło mi nitki.


chodniczek ze szmatek
dywanik ze szmatek - początek robótki
I tak powstał komplet dywaników do sypialni:

chodniczek ze szmatek na szydełku
dywaniki ze szmatek do sypialni


Można tez samemu zrobić taka przędzę na dywanik. Jak zrobić tu:  Nić bawełniana z koszulek

1 komentarz:

  1. Oglądałam ostatnio podobne dywaniki, ale bardziej mnie zachwyciły chodniki podgumowane. Piękne obszycie i bogate zdobienie to właśnie to, czego mi było trzeba w moim domu. Ale może do sypialni rzeczywiście zdecyduje się na dywaniki.

    OdpowiedzUsuń