piątek, 2 czerwca 2017

Dywan ze szmatek na szydełku

Dywanik ze szmatek na szydełku
Dywan ze szmatek na szydełku
Otrzymałam dzięki FB grupie worek pociętych pasków tkanin.

pocięte tkaniny na przędzę do robótki
pocięte tkaniny na przędzę do robótki
 Już dawno przymierzałam się do zrobienia dywaniku - chodniczka na szydełku jak kiedyś robiła moja babcia aż wreszcie przy takiej ilości gotowego materiału postanowiłam zrealizować swoje plany.

 Najpierw trzeba było materiał pozwijać w kłębki :) Dużo zabawy dla całej rodziny :)

Można tez samemu zrobić taka przędzę na dywanik. Jak zrobić tu:  Nić bawełniana z koszulek

A następni przystąpiłam do realizacji:

jak zrobić dywanik ze szmatek na szydełku
Dywanik ze szmatek na szydełku - początek robótki

jak zrobić chodnik ze szmatek na szydełku
Dywanik ze szmatek na szydełku - prawie 1 m średnicy
 Ponieważ tkaniny było bardzo dużo projekt rósł i rósł aż rozrósł się do dywanu o średnicy 1,6 m.

jak zrobić dywanik ze szmatek na szydełku
Dywan ze szmatek 1,6 m średnicy
Moja siostra popełniła w tym samym czasie również chodniczek z tkaniny o innym nadruku. Jej ścieg wydaje się też odrobinę inny. Dywanik też jest mniejszy bo tego rodzaju tkaniny była mniejsza ilość:

Dywanik ze szmatek na szydełku
Mnie zostało jeszcze trochę tej samej tkaniny wobec czego zamierzam jeszcze zrobić chodniczek podłużny i wałki na łóżko żeby się komponowało się w sypialni z dywanem.

1 komentarz: