czwartek, 24 września 2015

Sweter z Kubusiem dla mamy

W poprzednim poście pokazałam sweter z bohaterami z bajki o Kubusiu Puchatku dla dzieci. W tym samym czasie co nosiła go moja córka zrobiłam podobny sweter dla siebie:

sweter z misiem
sweter z Kubusiem Puchatkiem
Z podobnej czerwonej włóczki zrobiłam komin, który świetnie komponuje się ze swetrem w zimniejsze dni:

Sweter z Kubusiem
sweter z Kubusiem

A z tyłu sweterka radośnie podskakuje Tygrysek:

sweter na drutach Disney
sweter z Tygryskiem
Przerysowałam postacie z  obrazka. Dobrym źródłem są kolorowanki dla dzieci (dostępne także w internecie). Tak jak zawsze wszystko następnie rozrysowałam na papierze w kratkę, a potem robiłam rząd za rządkiem. Można od razu wydrukować na A4 w kratkę a potem tylko rysunek "spikselować".
Tak naprawdę na drutach można „namalować” każdą postać bajkową. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz