niedziela, 20 września 2015

Disneyowski sweter z Kubusiem i Tygryskiem

Kiedy moi siostrzeńcy byli jeszcze dziećmi a ja zestresowanym pracownikiem korporacji w ramach odstresowania robiłam w weekendy im sweterki na drutach. Jeden z nich był z bajkowymi bohaterami ze Stumilowego Lasu: Kubusiem i Prosiaczkiem na piersiach i Tygryskiem na plecach.

sweterek na drutach
sweterek dziecięcy z Kubusiem Puchatkiem

sweterek dziecięcy diy
sweterek dziecięcy z Tygryskiem

Kiedy moi siostrzeńcy po kolei z niego wyrośli przejęła go moja ukochana córeczka, która zresztą już też z niego wyrosła i zostały mi tylko "historyczne" fotki:



Przerysowałam postacie z  obrazka. Dobrym źródłem są kolorowanki dla dzieci (dostępne także w internecie). Tak jak zawsze wszystko następnie rozrysowałam na papierze w kratkę, a potem robiłam rząd za rządkiem. Można od razu wydrukować na A4 w kratkę a potem tylko rysunek "spikselować".
Tak naprawdę na drutach można „namalować” każdą postać bajkową. 

W przypadku takich robótek przydaje się całe mnóstwo różnokolorowych kłębuszków włóczki. Trzeba uważać aby były mniej więcej tej samej grubości. Jeśli jakaś jest za cienka można zwijać kłębuszki po 2 lub 3 nitki. Dlatego też pruję nawet drobne rzeczy jeśli włóczka jest dobra a kolor ciekawy. Kiedyś może się przydać na jakiś drobny szczegół.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz