środa, 19 czerwca 2019

drewniane krzesła do kuchni - odnawianie


odnawianie drenianego krzesła
odnowione stare drewniane krzesło
W tej chwili odnawiam drewniane krzesła do mojej biało - czarno- drewniane kuchni. Oprócz ławy przy stole będę 3 krzesła  - każde inne, każde z odzysku a wszystkie po odnowieniu własnymi rękami jak nowe. I dokładnie takie jak chciałam a nie gotowce ze sklepu :)


Przed:                                                                                       Po: 

stare krzesło pamiętające PRL-owskie czasy
jak odnowić stare drewniane krzesło
Krzesło drewniane po odnowieniu

 Ponieważ krzesło ma swoją przeszłość nie było idealne. Na początku trzeba było skleić i wyszlifować. Na szczęśćie nie było żadnych ubytków to odnawianie poszło łatwo.


Nogi miało nadżarte zębem czasu :) Wyszlifowałam ale nie udało sie zrobić idealnie.

Taśmą malarska zabezpieczyłam miejsca których nie chciała pomalowac czarna bejcą:


I potem już malowanie. Najpierw elementy które chciałam na czarno bejcą a następnie po wyschnięciu wszystko matowym lakierem bezbarwnym.

I nowe krzesło gotowe

 stare drewniane krzesło odnawianie
odnowianie  starego drewnianego krzesła
Doszły do niego 2 współczesne krzesła z ikei. Równiez pomalowane "po swojemu".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz