niedziela, 11 marca 2018

Zmiana obicia zwykłego dziecięcego krzesła do biurka

A teraz coś prostego do początkującego odnawiacza. Tapicerowanie bez gwoździ, takera itp. Wystarczy kawałek materiału, nożyczki i igła z nitką.

Krzesełko do biurka które trochę przeżyło. Próbowałam uprać plamy ale po praniu wyglądało gorzej niż przed. Pozostała zmiana obicia.

Przed:                                                                                    Po:
tapicerowanie krzesełka
krzesełko do biurka przed odnawianiem
tapicerowanie obrotowego krzesełka
krzesełko do biurka po zmianie obicia


Od spodu krzesełka widać że materiał jest jedynie naciągnięty gumką.


Rozkręciłam ruchome elementy:

Wycięłam ze starej miękkiej bawełnianej podkoszulki (łatwo się układa przy naciąganiu) materiał na siedzisko i oparcie.

tapicerowanie krzesełka
tapicerowanie obrotowego krzesełka
tapicerowanie obrotowego krzesełka

Ręcznie uszyłam tunel do wciągnięcia gumki na brzegu i wciągnęłam gumki.


Naciągnęłam i mocno związałam materiał na siedzisko.

obciąganie siedziska materiałem
Oparcie z tyłu ma plastikową osłonę którą wystarczyło podważając śrubokrętem lub nożem odczepić (nie ma żadnych śrub).


Naciągnąć materiał na oparcie (mocno wiążąc).
obciąganie oparcia krzesła
obciąganie oparcia krzesła
I przyczepić z powrotem osłonę:
Przykręcić oparcie i krzesło gotowe:

tapicerowanie krzesła obrotowego
odnowione krzesło obrotowe
odnawianie krzesła obrotowego
odnawianie krzesła obrotowego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz