sobota, 3 marca 2018

Stołki barowe

Przy blacie w kuchni mamy mały barek do jedzenia śniadań. Stały przy nim zwykłe krzesła. Jednak były zbyt niskie. Udało mi się zdobyć 2 przechodzone krzesła barowe w kolorystyce tapicerki i stylu mojej jadalni. Trzeba je było tylko lekko odnowić. Nawet rozkręcać nie musiałam bo były już rozkręcone. A właściwie tylko drewno było do odnowienia. Po pierwsze kolor nie pasował do moich mebli. po drugie część na której trzyma się nogi w stołkach barowych była wytarta od używania. 

Krzesełka barowe do odnowienia

Popracowałam trochę opalarką i papierem ściernym ale bez przesady bo i tak miało być pomalowane na kolor wenge
Matowienie drewna przed malowaniem
Pomalowałam:
Niestety w pierwotnej wielkości krzesła były za wysokie do mojego blatu. siedzisko sięgało do samego blatu:
Dopasowanie wysokości krzeseł
I tu z pomocą przyszedł małżonek, który przyciął krzesła na odpowiednią wysokość:

Dopasowane wysokością krzesła
Tu dla porównania jakiej wysokości krzesła stały tu wcześniej. Teraz wysokość krzeseł przy blacie jest idealna:

Dwa krzesła stojące wcześniej przy blacie stanęły przy głównym stole jako źe mój nastoletni syn uwielbia bujać się na krzesłach i zdąźył już połamac 2 współczesne krzesła :(.

1 komentarz: