wtorek, 17 kwietnia 2018

Nasiona dyni - praktyczny prezent dla amatorów ogrodników


nasiona z różnych odmian dyni
prezentowe pakieciki z nasionami z różnymi rodzajami dyń
Z plonów działkowych poprzedniego roku dokładnie wybrałam i wysuszyłam pestki w różnych rodzajów dyń.



dynie różne rodzaje
w ogródku udało mi się wyhodować dynie różnych rodzajów
nasiona dyni
dokładnie wyjmujemy pestki
nasiona dyni
suszę pestki rozłożone  na plastikowych
 podstawkach od doniczek na kaloryferze


Zrobiłam zdjęcia każdej z nich i były gotowe fotki na etykiety. Wydrukowałam na drukarce kolorowej, wycięłam, skleiłam małe torebeczki nasion.
przygotowane torebki do nasion
wydrukowane kartki na etykiety


Popakowałam.

torebeczki na nasiona

Zakleiłam
nasiona dyni
przygotowane torebeczki z nasionami

I pogrupowałam w zestawy:
nasiona dyni
przygotowane torebeczki z nasionami
I popakowałam w prezentowe paczuszki:

nasiona dyni
paczuszki z prezentami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz