środa, 1 czerwca 2016

Prosta naprawa blatu biurka

W moim biurze biurka o bardzo dobrej mocnej konstrukcji niestety są w okleinie (a nie z drewna:)), która nieco się sfatygowała zwłaszcza na brzegach,

naprawa biurka
zniszczony brzeg okleiny biurka
Na rynku dostępne są teraz samoprzylepne okleiny w różnych kolorach. Na początku chciałam okleić okleiną z imitacją drewna ale postawiłam na kontrastujący kolor (czarny).
Oczyściłam brzeg biurka nożykiem. Wycięłam odpowiedni kawałek okleiny:

naprawa biurka
wycięcie odpowiedniego kawałka okleiny
I przykleiłam:

jak naprawić biurko
biurko po renowacji
w drugim biurku koleżanka zażyczyła sobie szerszy pasek nowej okleiny:

naprawa biurka
biurko po renowacji
i 2 biurka razem w miejscu pracy:)

jak odnowić biurko
biurka z odnowionymi blatami
I po tej prostej metamorfozie biurka nie straszą już wyglądem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz