sobota, 2 stycznia 2016

Aztecki sweter - ponczo

wzory azteckie sweter na drutach
sweter wzory azteckie
Ciągle modne są wzory azteckie na dzianinie. Ponownie sięgnęłam do tych motywów. Tym razem wyszło nawet bardziej aztecko niż w poprzednich dwóch kardiganach sweter kardigan   sweter wzory azteckie.

Zaczęłam od rozrysowania wzoru

Następne przystąpiłam do dziergania. Tym razem całość była robiona jednocześnie. Sweter to jedna całość - kimono. Trochę przypomina ponczo:

sweter wzory indiańskie
robótkę rozpoczęłam od tyłu swetra
wzór aztecki sweter
potem dodałam z boku oczka i kontynuowała robótkę z rękawami
 a po skończeniu rękawów spuściłam oczka i kontynuowałam do dołu
sweter wzór indiański
następnie zszyłam sweter
 i skończony sweter na mojej prywatnej potomkini inkaskich książąt:

indiański wzór na swetrze
aztecki wzór na swetrze
indiański sweter
sweter ponczo wzór aztecki
aztecki sweter
tył swetra
aztecki sweter
sweter wzór aztecki przód
sweter wzór indiański
sweter wzór aztecki

3 komentarze: