wtorek, 5 stycznia 2016

Rękawiczki z rękawa swetra - pacynki

rękawiczki ze starego swetra
rękawiczki z rękawów swetra
Mrozy. Czas na kolejne rękawiczki. Tym razem aby ułatwić sobie zadanie wykorzystałam rękawy swetra który prułam.
rękaw swetra do sprucia
 W ten sposób miałam tylko pół pracy. Sprułam rękaw do wysokości kciuka:

sprucie swetra do wysokości kciuka
jak zrobić rękawiczki z rękawów swetra
sprucie rękawa swetra do wysokości kciuka
Nabrałam oczka na druty i dalej już jak normalne rękawiczki. Szczegółowy opis w poście Rękawiczki z jednym palcem krok po kroku

nabranie oczek na druty
zostawienie oczek na kciuk

jak zrobić rękawiczki z rękawa swetra
skończone rękawiczki
Na koniec dodałam maleńkie pomponiki jako oczy i wyszły rękawiczki Mappety:

rękawiczki ze swetra krok po kroku
rękawiczki pacynki
rękawiczka pacynka
rękawiczka z jednym palcem ze starego swetra
rękawiczki z jednym palcem jak zrobić
rękawiczki puppets
jak zrobić rękawiczki ze starego swetra
rękawiczki pacynki do noszenia w zimie i do zabawy

rękawiczki mappety
rękawiczki pacynki
rękawiczki z jednym palcem jak zrobić
rękawiczki pacynki
rękawiczki ze swetra jak zrobić
rękawiczki pacynki na zimę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz