sobota, 5 grudnia 2015

Szara czapka z pomponem na drutach

jak zrobić czapkę na drutach
czapka na drutach - z pomponem
Nowa zima i wszystkie rodzinne młode stworzenia potrzebują nowych czapek, szalików i rękawiczek. Kochany siostrzeniec dostał na urodziny komin

komin na drutach
opisany w poście Warkoczowy komin a ponieważ niedługo po urodzinach nastąpiły imieniny zdążyłam do niego dorobić czapkę, Na drut nabrałam 80 oczek. po 2 rzędach ściągacza dalej robiłam ściegiem gdze prawa stronę robię ściegiem ścigacza ( na zmianę prawe i lewe oczka) a strona lewa to same prawe oczka. Na prawej stronie powstaja charakterystyczne węzełki. Na koniec redukowałam listę oczek do kilkunastu i przeciągnęłam przez nie nitke. Następnie zszyłam bok i przyszyłam pompon z futerka (zostały mi po starym ponczo)

czapka z pomponem na drutach
redukowanie oczek na końcu czapki
pompon do czapki
czapka z pomponem na drutach
skończona i zszyta czapka

1 komentarz:

  1. bardzo fajne prace. Na pewno nie powstydziłbym się założyć takiej czapki na miasto.

    OdpowiedzUsuń