niedziela, 6 grudnia 2015

Czapka z pomponem - z napisem - na drutach

czapka z napisem
czapka na drutach z pomponem
Kolejna zimowa czapka powstała na zamówienie mojego syna (chociaż jako modelka na zdjęciu występuje córka). Chciał mieć czapkę ze swoim nick-iem. Na drut nabrałam 80 oczek. po 2 rzędach ściągacza dalej robiłam ściegiem gdzie prawa stronę robię ściegiem ścigacza ( na zmianę prawe i lewe oczka) a strona lewa to same prawe oczka. Na prawej stronie powstają charakterystyczne węzełki. Potem szarą nitką zaczęłam wyrabiać napis który wcześniej rozpisałam sobie na papierze w kratkę.

czapka na drutach z napisem
wyrabianie napisu na drutach
jak zrobić czapkę
wyrobiony podpis na czapce
Na koniec redukowałam listę oczek do kilkunastu i przeciągnęłam przez nie nitke. Następnie zszyłam bok i przyszyłam pompon z futerka (zostały mi po starym ponczo)
czapka na drutach
czapka na drutach z pomponem
jak zrobić czapkę na drutach
czapka na drutach z pomponem



1 komentarz:

  1. Bardzo ładne, czy da się to zrobić na przykład na takich http://www.redisbad.pl/kategoria/czapki ?

    OdpowiedzUsuń