wtorek, 8 grudnia 2015

Mata zabawowa dla dziecka

przewijak dla dziecka
mata zabawowa dla dziecka
W rodzinie pojawiło się małe dziecko. Tak się stało, że zostałam młodą babcią. Wnusio w czasie wizyt u nas kładziony był po prostu na kocyk.
Postanowiłam, że w czasie wizyt u mnie będzie miało własną matę do zabawy. Mata może również służyć za przewijak.
Znalazłam stare bluzy i koszulki które można było wykorzystać w patchworkowym celu i przystąpiłam do komponowania. Ponieważ jedna ze starych podkoszulek miała motyw jabłka z robaczkiem - poszłam w ten motyw

patchowork
materiały do patchworku
materiały do patchworku
aplikacja patchworkowa  w kształcie jabłuszka
przewijak dla dziecka
mata dla dziecka
potem zmieniła mi się koncepcja kolorystyczna:

jak zrobić matę dla dziecka
mata dla dziecka
uszyłam też prosty patchwork na drugą stronę maty. Wszystko zszyłam i obszyłam brzegi.

mata dla dziecka
mata dla dziecka
przewijak dla dziecja
mata dla dziecka - przewijak


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz