wtorek, 10 marca 2015

Sweterek dziecięcy ze smerfem

Kontynuując serię archiwalnych sweterków dziecięcych (Sweterek dziecięcy życie w morzu) nadszedł czas na sweterek ze Smerfami.  Zdjęcia archiwalne wobec czego nie posiadam zdjęć z poszczególnych etapów robótki. 

Niestety mam tylko niewyraźne zdjęcia tego sweterka. Z przodu jest Smerf Poeta z tego co pamiętam z czerwonym kwiatkiem:



sweterek dziecięcy diy
sweterek dziecięcy ze Smerfem
sweterek dziecięcy ze Smerfem
sweterek dziecięcy ze Smerfem




Z tyłu jest Papa Smerf:

sweterek dziecięcy dzierganie
sweterek dziecięcy ze Smerfem


Niestety niewiele go widać i musielibyście musieli uwierzyć mi na słowo gdyby nie widoczny kawałek charakterystycznej czapeczki i brody.

Był to ulubiony sweterek mojego siostrzeńca (Smerfy zawsze są popularne).  Jak z niego wyrósł to dalej  „poszedł w świat” i nie mogę już zrobić żadnego zdjęcia bardziej dokładnego zdjęcia.

Przerysowałam Smerfa z jakiegoś obrazka. Dobrym źródłem są kolorowanki dla dzieci (dostępne także w internecie). Tak jak zawsze wszystko następnie rozrysowałam na papierze w kratkę, a potem robiłam rząd za rządkiem. Można od razu wydrukować na A4 w kratkę a potem tylko rysunek "spikselować".
Tak naprawdę na drutach można „namalować” każdą postać bajkową. W czasie jak mój synek był wielkim fanem Scoob-iego zrobiłam mu sweterek ze Scoobim. Ale też „poszedł w świat” i nie mogę go zaprezentować - nie mogłam znaleźć w swoim archiwum żadnego zdjęcia z tym sweterkiem. 

W przypadku takich robótek przydaje się całe mnóstwo różnokolorowych kłębuszków włóczki. Trzeba uważać aby były mniej więcej tej samej grubości. Jeśli jakaś jest za cienka można zwijać kłębuszki po 2 lub 3 nitki. Dlatego też pruję nawet drobne rzeczy jeśli włóczka jest dobra a kolor ciekawy. Kiedyś może się przydać na jakiś drobny szczegół.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz