wtorek, 10 lutego 2015

Pudełka na drobiazgi

W związku ze swoim hobby mam dużo rzeczy do przechowywania. Przecież wszystko może się przydać do przyszłych prac: zamki błyskawiczne, guziki, paski, taśmy tasiemki itp., itd. 

Tylko gdzie to wszystko trzymać. Bardzo wygodne są pudełka po butach. Nie za duże, nie za małe. Takie w sam raz. Tylko co zrobić aby wyglądały estetycznie. Na necie widziałam wiele inspirujących rozwiązań z decoupage włącznie (dla mnie jeszcze ląd nieznany w przeciwieństwie do moich siostrzeńców - Zdjęcie na drewnie-decoupage). 


Ja jednak z braku czasu postawiłam na prostotę. Pudełko, papier do pakowania prezentów, klej, nożyczki i oto proszę:

pudełko na skarby
obklejanie pudełka po butach

co zrobić z pudełka po butach

pudełko do przechowywania
ozdabianie pudełka
pudełko na drobiazgi
gotowe pudełko na drobiazgi

co z pudełka po butach
pudełka na drobiazgi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz