niedziela, 8 lutego 2015

Sweterek dziecięcy z misiem

Kolejny sweterek dziecięcy z mojego archiwum (zrobiony kilka lat temu), który chcę wam pokazać to sweterek z misiem. Nadaje się zarówno dla chłopca jak i dziewczynki. Dzieci są wdzięcznym adresatem naszych robótkowych pasji.

Z przodu mamy siedzącego misia w białej bluzeczce i czerwonych szelkach:

kid's sweter
sweterek z misiem
Z tyłu to ten sam miś tylko widziany od tyłu:

sweterek dziecięcy
sweterek z misiem
Tak jak zawsze wszystko najpierw rozrysowałam na papierze w kratkę. Dopasowałam rysunek do małych "pikseli" kratkowych, a potem robiłam rząd za rządkiem zaznaczając każdy przerobiony rządek aby mi się nie pomyliło, w którym właśnie rządku jestem.
W przypadku takich robótek przydaje się całe mnóstwo różnokolorowych kłębuszków włóczki. Trzeba uważać aby były mniej więcej tej samej grubości. Jeśli jakaś jest za cienka można zwijać kłębuszki po 2 lub 3 nitki. Dlatego też pruję nawet drobne rzeczy jeśli włóczka jest dobra a kolor ciekawy. Kiedyś może się przydać na jakiś drobny szczegół.

4 komentarze: