środa, 6 października 2021

Leśna chusta na drutach

 Dawno nie pisałam co nie znaczy, że nic nie robiłam. Zrealizowanych projektów mam całe mnóstwo. teraz kiedy jesienna szarówka coraz bliżej będę je prezentowała. Na pierwszy ogien pójda 2 chusty, które z robiłam w prezentach urodzinowych. Jedna to prezent dla uwielbiającej kolor zieleny mojej siostrty. Chusty robiłam juz wcześniej. Zostały sprzedane na aukcji charytatywnej na 29 finale WOŚP. Ponieważ moja siostra dzielnie licytowała lecz nie wygrała zieloną to w prezencie zrobiłam jej chustę z cieniowanej miłej w dotyku puszystej włóczki . Wystarczył jeden kłębek.

Jak zrobic chuste na drutach
Chusta na drutach z cieniowanej włóczki


Jak zrobic chuste opisTUTAJ
  
Chustę zakończyłam wzorem w ząbek. Skorzystałam z YT https://www.youtube.com/watch?v=Xnv5bclMEYs


Chusta na dutach krok po kroku


3 komentarze:

  1. Bardzo lubię okrywać się taką chustą w chłodniejsze dni. Jest o wiele bardziej wygodna od koca.
    https://salonova.pl/spryskiwacze-do-wody

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałem, że można zrobić tak piękną chustę na drutach. Kiedyś próbowałam robótek, ale moje prace w niczym nie przypominały tej ze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Przeczytałem twój artykuł o robieniu leśnej chusty na drutach i muszę przyznać, że wygląda na to, że masz talent do tworzenia pięknych rzeczy. Właśnie nauczyłem się, jak zrobić chustę z frędzlami i jestem zachwycony tym prostym, ale eleganckim projektem. Uwielbiam, jak dodatek kilku frędzli może dodać tak wiele charakteru i stylu do zwykłej chusty.

    OdpowiedzUsuń