poniedziałek, 25 października 2021

jesienny wieniec

 Kolorowa jesień już co prawda zmierza już ku końcowi ale możemy troche tych kolorów zachować w jesiennych wieńcach. Taki "przedstrój" przed wiankami bożonarodzeniowymi. 

jak zrobić wieniec z liści
jesienny wieniec z liści 
jesienna ozdoba
wieniec z jesiennych liści i innych darów jesieni
 
Materiałów wokół mnóstwo. Starczy wybrać się na spacer. Ja ze swojego przyniosłam: liście dębu, owoce dzikiego bzu, jarzębinę, owoce drenia, inne różne czarne i czerwone kulki na gałęziach




Używając złotej nitki oplotłam na metalowym wieszaku z pralni:

                          


I gotowe:

wieniec z jesiennych liści jak zrobićjesienny wieniec jak zrobićwieniec z jesiennych liści jak zrobić

Ponieważ zostało mi jeszcze surowca to używałam wiszącego kwietnika. Wyłożyłam go korą brzozy i włożyłam przymocowujac nitka resztę jesiennych gałęzi.

 

wieniec z jesiennych liści jak zrobić



Jak przestanie zdobić to powieszę na drzewach jako snacki dla ptaków.

2 komentarze:

  1. Takie wieńce kojarzą mi się głównie ze Świętami Bożego Narodzenia, ale w wersji jesiennej również bardzo mi się podobają.
    https://dezyderata.com/leczenie-uzaleznien/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się taka dekoracja. Teraz mam pretekst na spacer do lasu w poszukiwaniu liści.

    OdpowiedzUsuń