wtorek, 2 lipca 2019

Literki 3D na ścianę - szyte

literki 3D na ścianę
kolorowe literki na ścianę z imieniem
literki z imieniem dziecka na ścianę
szyte literki na ściane z imieniem dziecka

Córka odnawiała pokój swoim dzieciom. Zrobiłam dla nich nowe skrzynie na zabawki ze starych puf opisane  TUTAJ  .

Z resztek materiału postanowiłam uszyć literki z ich imionami na ścianę. 


Najpierw wycięłam literki. Wielkośc i czcionka dowolna dostaosowana do ściany i umiejętności szyjącego :)



Co się dało zszyłam na maszynie od lewej strony zwracają uwagę na to aby po zszyciu dało sie literkę "wywrócić " na prawa stronę. Resztę zszyłam ręcznie juz po prawej stronie, ściegoem krytym jak przy tapicerowaniu.

Wypchałam resztkami owaty (może być gąbka) która została po tapicerowaniu mebli i zaszyłam końcówki.

szyte literki 3D na ścianę
literkowe imona na ścianę
 literki z imieniem na ścianę
literkowe imiona na ścianę

Przypięłam agrafkami do sznurka i powiesilismy na ścianie w towarzystwie zdjęć i trójwymiarowych naklejek na ścianę.
szyte literki 3D na ścianę
imiona z szytych liter na ścianę
szyte literki na ścianę
imiona z szytych literek na ścianę




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz