środa, 12 lipca 2017

Pamiątki z wakacji - doniczki z kamieni

kamienne doniczki
doniczki  kamieni 
 Będąc na wakacjach w Grecji na kamienistej plaży znalazłam takie kamienie  wyrobionymi przez morze otworami.

doniczka z kamienia
kamienie z dziurką w środku w sam raz do posadzenia małych niewymagających roślin
 Ponieważ moja siostra jest wielka miłośniczą kamieni wszelkich i z każdych wakacji przywozi sobie jakieś zabawne lub ciekawe kamienie stwierdziłam że będzie to idealna pamiątka dla niej z wakacji.

Moja córka posadziła w środku roślinki skalne i miałyśmy wyjściowy kwiatek urodzinowy: 

doniczka z kamienia
roslinki skalne posadzone w doniczki z kamieni
kamienne doniczki
rozchodnik w skalnych doniczkach

Kwiatki zostały umieszczone w pudełeczkach i tak podarowane jubilatce.


1 komentarz:

  1. Dla mnie to takie moje bonsai. Dzięki - dwa w jednym: kwiat z kamienia. Polecam, pięknie rośnie

    OdpowiedzUsuń