wtorek, 6 grudnia 2016

Sweter świąteczny z reniferem

W roku ubiegłym obiecałam świąteczne swetry swoim nastoletnim dzieciom. Wybrały sobie motywy. Córka zdecydowała się na renifera.
Christmas sweater reindeer
świąteczny sweter z reniferem
Najpierw rozrysowałam:
Christmas sweater reindeer
sweter z reniferem - rozrysowany na kartce w kratkę wzór
Po wybraniu włóczek przystąpiłam do dziergania. Włóczka była gruba wobec czego i przód i tył na 76 oczek. Ściągacz na drutach nr 4 a ścieg pończoszniczy na drutach nr 5. Wszystkie włóczki pochodzą z recycklingu czyli prucia starych swetrów. Surowca dostarczyła mi moja ukochana ciocia ze Śląska, której podobało się wykorzystywanie przeze mnie włóczek z prutych swetrów.

Sweter z reniferem
sweter z reniferem w trakcie pracy
sweter na gwiazdkę
lewa strona swetra jeszcze z niezakończonymi nitkami


sweter na Boże Narodzenie z reniferem
sweter po zszyciu
świąteczny sweter z reniferem
i sweter na nosicielce:)

1 komentarz:

  1. Hejka,
    czy mogłabyś mi podpowiedzieć czy będzie możliwe umieszczenie tego wzoru na takim swetrze:
    https://czaszamotac.pl/74-dla-niego
    Zakupiłam zestaw, ale chciałabym zrobić to w świątecznym stylu - niestety totalnie nie mam doświadczenia, poza szalikiem ;)

    OdpowiedzUsuń