czwartek, 3 listopada 2016

Fotele Puchały renowacja

Pierwszy z foteli odnowiłam 2 miesiące temu na urodziny mojej siostrzenicy. Renowacja fotelu z PRL proj. M. Puchały

Teraz przyszła kolej na drugi. Przyjechał do mnie zaraz po odebraniu pierwszego przez właścicielkę:

jak odnowić stary fotel
fotel proj. Puchały przed renowacją
Na początek jak zwykle rozbieranie:

odnawianie starego fotela z PRL
Odkręcane siedziska od drewnianego stelażu
odnawianie fotela Puchały
fotel podzielony na 2 części: siedzisko i drewniany stelaż
jak odnowić fotel krok po kroku
usunięcie starej tapicerki


 Fotel miał dobrze zachowaną etykietę przyklejoną do drewna, która zabezpieczyłam aby przetrwała do następnej renowacji:

 Następnie renowacja dokładnie jak w poście gdzie pokazane krok po kroku jak odrestaurować PRL-owski  fotel proj. Puchały: Renowacja fotelu z PRL proj. M. Puchały
Ten Fotel miał lepiej zachowany stelaż i drewno wystarczyło po prostu wyczyścić i zalakierować. 

A poniżej oba fotele w pełnej krasie po renowacji w pierwszym samodzielnym mieszkaniu mojej siostrzenicy. W tle piękny stolik jeszcze przed odnawianiem:

jak odnowić stary fotel
Fotele projektu M. Puchały z lat 60-tych po renowacji


1 komentarz: