piątek, 5 czerwca 2015

Naprawa wiklinowego kosza na bieliznę

Mój ukochany pękaty kosz na bieliznę zaczął się "pruć".

naprawa kosza wiklinowego
naprawa kosza wiklinowego

Ponieważ główna część jest w bardzo dobrym stanie a zniszczyło się tylko wieko postanowiłam go naprawić.

 Niestety pleść wikliny nie potrafię i dlatego wieko zostało ubrane w materiałowa czapeczkę, która zasłoniła zniszczenia.
Jako materiału użyłam starych spodni moich dzieci:


które wykroiłam w romby


dodałam kółko na środek i zszyłam. jako rączki użyłam paska , który dokładnie wycięłam ze spodni.
jak naprawić wiklinę
naprawa kosza wiklinowego

naprawa kosza wiklinowego
pokrowiec na kosz wiklinowy

kosz z wikliny jak naprawić
pokrowiec na kosz wiklinowy

pokrowiec na kosz - wszystkie elementy przed końcowym zszyciem

wiklina naprawa
na koniec wciągamy gumkę do pokrowca i naciągamy do kształtu wieka 

Kosz po naprawie:

jak naprawić kasz z wkliny
naprawa kosza wiklinowego - po naprawie


3 komentarze:

  1. Tylko co z ubytkiem na krawędzi, czy nie będzie widoczny pod cienkim pokrowcem?

    OdpowiedzUsuń
  2. przy troche grubszej ale nie za grubej tkaninie i marszczeniu prawie niewidoczny

    OdpowiedzUsuń