sobota, 13 czerwca 2015

Doniczka z morskich znalezisk

jak samemu zrobić doniczkę
doniczka ozdobiona oszlifowanymi przez morze patykami
W czasie wakacji nad morzem aby nie leżeć plackiem na plaży razem z moimi dziećmi uprawiam wszelkiego rodzaju zbieractwo: muszelki, bursztyny, wygładzone przez morze patyczki oraz szkiełka, które nie przypominają już szkiełek tylko nieoszlifowane kamienie szlachetne. Z ostatnich wakacji przywieźliśmy pudełko wypolerowanych przez morze patyczków i deseczek. 

patyki i kawałki drewna oszlifowane przez morze

Mam w ogródku całe mnóstwo różnych doniczek nowszych i starszych ale moja pasja do rozmnażania roślin sprawia, że ciągle mi ich brakuje. Postanowiłam wypróbować stworzenie doniczki diy. Potrzebne nam są zwykła plastikowa doniczka po roślinach kupionych do ogródka lub po kupionych w sklepie roślinach doniczkowych oraz klej (ja kleiłam klejem na gorąco).
materiały do zrobienia doniczki diy
I zabieramy się do układania puzzli z patyczków wygładzonych przez morze.
co zrobić z plastikową doniczką
ozdabianie doniczki - układanie kawałków drewna
Staramy się najdokładniej dopasowywać patyki do siebie. Tam gdzie się to nie do końca udaje na końcu doklejamy małe kawałki. A oto efekt końcowy.

jak zrobić doniczkę
doniczka ozdobiona drewnianymi otoczakami

1 komentarz: