sobota, 27 stycznia 2018

Domowe naprawianie - biurko

Dzieciaki wyjechały na ferie a ja w tym czasie naprawiam zniszczenia przez nie poczynione od wakacji. Syn od jakiegoś czasu bawi się w składanie i naprawianie różnych rzeczy elektronicznych i elektrycznych. Jego hobby nawet dla mnie bywa często użyteczne. Syneczek jednak realizując swoje hobby nie zważa na takie drobnostki jak podłożenie jakiejś osłony na biurko w czasie lutowania. I takie tego efekty :) :

odnawianie zniszczonego blatu
zniszczony blat biurka
odnawianie zniszczonego biurka
blat biurka do odnowienia

Biurko poza tym jest bardzo porządne: drewniane , masywne , nie do zniszczenia. Nie chciałam też przemalowywać całego biurka bo to dużo pracy, a poza tym zniszczeniem biurko jest w dobrym stanie i pasuje do reszty mebli. Raz już naprawiałam w biurze brzegi biurka  i zostało mi trochę czarnej okleiny. Ponieważ mój syn w swoim nastolatkowym buncie wszystko w pokoju ma na czarno to będzie pasowało jak ulał.
Okleina z jednej strony jest zabezpieczona papierem aby nie zostały bębelki powietrza przy naklejaniu trzeba po troszeczku odklejać  i "głaskać": czymś "miękko-twardym". Ja używałam pudełka od płyt DVD  do powolnego przyklejania a potem gładziłam zwiniętą kulka skarpetkową :). Przyklejałam stopniowo, posuwałam się jednorazowo po 5 -10 cm.

okleina na meble
odnawianie zniszczonego biurka
przycięcie odpowiedniego kawałka okleiny

odnawianie zniszczonego blatu
naklejona okleina na blat biurka

odnawianie zniszczonego blatu
biurko po liftingu
Teraz syn na gwiazdkę dostał matę - podkładkę do lutowania. Może w ten sposób unikniemy dalszych zniszczeń :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz