niedziela, 19 stycznia 2020

Sweter kardigan we wzory żakardowe

sweter na drutach wzory azteckie
sweter na drutach wzory żakardowe
długi sweter na drutach wzory żakardowe
sweter z resztek włóczek

Jak zwykle w moim przypadku sweter z recyklingu czyli prutych włóczek czyli tak zwany upcykling:). 

Najpierw jak zwykle sprawdzamy jakie mamy włóczki i co z czym połączyć kolorystycznie i grubościa włóczek tak żeby starczyło na zaplanowany sweter. W przypadku wzorzystych egzemplarzy jest to łatwiejsze. Trzeba tylko pamiętać aby starczyło na powtarzalny wzór na każdej cześci swetra  - lub nie jeśli chcemy zrobić na swetrze kompletny misz-masz.


Potem wybranie wzoru. 


I do roboty. Ja swoje swetry robię na bazie prostokątów. Odpowiedniej długości prostokąt tył, przód i rękawy. Proste i na każdego pasuje.


Na koniec po zszyciu nabieram oczka naokoło przodu i obrabiam robótke wzorem francuskim.



Potem zakończenie wszystkim nitek po drugiej stronie robótki i sweter gotowy.
sweter rozpinany na drutach wzory żakardowe
długi rozpinany sweter na drutach
Prezentacja na wytwórczyni czyli na mnie.


Oraz młodszej i szczuplejszej wersji mnie :) czyli mojej córce. Ja widać pasuje każdemu. A został zrobiony na zamówienie mojej ukochanej cioci Bogusi,  która jest moim zaopatrzeniowcem :) prutych włóczek.

kardigan na drutach wzory azteckie
rozpinany kardigan na drutach wzory 
kardigan na drutach wzory żakardowe
kardigan na drutach wzory żakardowe



długi sweter na drutach
sweter na drutach wzory żakardowe


I na nowej właścicielce:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz