poniedziałek, 9 września 2019

Ekologiczne woreczki na warzywa


jak uszyć woreczki na warzywa
woreczki z firanki alternatywa dla plastikowych torebek na warzywa
 Idąc z duchem czasu postanowiłam ograniczyć zużycie foliówek. Uszyłam ze starych firanek (w tej chwili preferuję okna bez firanek) woreczki na owoce i warzywa do sklepu. Praca prosta: wyciąć prostokąty  i zszyć na maszynie lub ręcznie. Ja jeszcze wewlokłam jeszcze  sznureczki do łatwego zamknięcia.



Woreczki zrobiłam nie tylko dla siebie ale także w prezentach dla siostry i młodszego pokolenia: siostrzenicy i bratanicy. Zakupiłam filcowe portfeliki jako futerały na woreczki. ze względu na niewielkie rozmiary wygodne do damskich torebek. Mozna mieć zawsze pod ręką. Dla siostrzenicy w jeden z woreczków zapakowałam od razu ogródkowa pigwę na nalewki :)

jak zrobić woreczki ekologiczne na warzywa
ekologiczne woreczki na warzywa i owoce


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz