piątek, 22 grudnia 2017

Babcine serwetki w roli śnieżynkowych ozdób świątecznych na okna

Moja babcia miała talent do wszystkiego: oprócz pracy w sklepie i na gospodarstwie szyła, robiła na drutach, i wyrabiała cudnej urody pajęczynowe serwetki na szydełku. Wielu jej umiejętności  lepiej lub gorzej się nauczyłam ale robienia serwetek na szydełku niestety nie. Tzn umiem zrobić podstawowe rzeczy na szydełku ale z pewnością nie takie cudeńka. W tym roku pomyślałam sobie że babcine serwetki będą w oknie wyglądały lepiej niż śnieżynki ze sztucznego śniegu.
Przyczepione taśmą dwustronną do szyby prezentują się doskonale w dzień i w nocy :)

śnieżynki szydełkowe w okna na gwiazdkę
moje centralne okno w salonie całe w serwetkowych śnieżynkach



na Boże Narodzenie na szydełku
serwetkowe śnieżynki w oknach

koronki w oknach
to samo okno wieczorem


śnieżynki na gwiazdkę na szydełku
serwetki są różnych kształtów i wielkości
serwetkowe śnieżynki na gwiazdkę na szydełku
to same okno z serwetkowymi śnieżynkami wieczorową porą
śnieżynki na gwiazdkę na szydełku
i przyozdobione kuchenne okna w dzień



serwety na szydełku na okna
a tak z zewnątrz wyglądają wieczowem

i drugie kuchenne okno
także wieczorem

śnieżynki na gwiazdkę na szydełku
i kolejne okno z zewnątrz
śnieżynki szydełkowe w okna na gwiazdkę
i od środka
szydełkowe śnieżynki
i w wieczornej odsłonie


3 komentarze:

  1. W tym roku zrobię to samo. Widziałam na własne oczy -magia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  3. Ozdoby swoją drogą ale mnie bardzo spodobały się rolety rzymskie, które znajdują się na oknach. Pięknie wyglądają. Na prawdę. Ja jestem wyczulona na ten rodzaj ozdoby okiennej, ponieważ sama takie rolety posiadam u siebie w całym domu. Znalazłam producenta rolet niedaleko mnie na Śląsku i zamówiłam u nich w sklepie https://www.agatarolety.pl/ piękne beowe rolety rzymskie. Są takie eleganckie i mega zmieniły klimat w domu. Teraz jest tak przytulniej.

    OdpowiedzUsuń