środa, 4 stycznia 2017

Rękawiczki z jednym palcem z warkoczem

I ponownie jak co roku uzupełniam rękawiczkowe niedobory w rodzinie.
rękawiczki na drutach z jednym palcem
rękawiczki na drutach z jednym palcem
rękawiczki na 4 drutach
rękawiczki na drutach
Włóczka była gruba wobec czego nabrałam tylko 36 oczek i następnie przerobiłam na 4 druty po 9 na każdym drucie. Cały proces robienia rękawiczek krok po kroku opisałam tu: Rękawiczki z jednym palcem krok po kroku

Tym razem jako wzór na rękawiczce wybrałam jeden warkocz.

jak zrobić rękawiczki na drutach z jednym palcem
rękawiczki na drutach z warkoczem
rękawiczki na drutach z jednym palcem
warkoczowy wzór na rękawiczkach
I drugie takie same tylko brązowe zrobiłam dla drugiej córki:

jak zrobić rękawiczki na 5 drutach
jak zrobić rękawiczki na 5 drutach

jak zrobić rękawiczki na drutach z jednym palcem
jak zrobić rękawiczki na drutach


Lub można też zrobić rękawiczki z klapką


krok po kroku opisane tu: Rękawiczki z klapką krok po kroku

3 komentarze:

  1. Super blog! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie https://magia-zdobienia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Chętnie zerknę co u ciebie:)

      Usuń
  2. Piękne! Masz talent! Ja chciałabym zrobić sobie podobne, ale preferuję sznurek bawełniany do szydełkowania. Co o tym myślisz? Miałoby to sens robić na szydełku? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń