poniedziałek, 1 lutego 2016

Czapka z mustache

wzór mustache
Czapka mustache na drutach
Czapek pasujących do wierzchniego okrycia nigdy dość. Moja córka traktuje je trochę jak bizuterię. Lubi często zmieniać. Na bazie nowej mody zażyczyła sobie czapkę z wąsami. Najpierw powstał rysunek czyli wzór ozdobnego motywu na czapce:


Potem przystąpiłam do pracy:

mustache czapka
Czapka mustache na drutach
Skończona czapka. Miała być z pomponem ale po przymiarce córka zrezygnowała z tego elementu ozdobnego:

mustache na drutach
Czapka mustache na drutach
jak zrobić czapkę na drutach
Czapka mustache na drutach

2 komentarze:

  1. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna czapka i muszę przyznać, że nawet ten efekt wąsów pasuje do niej. Ja także uwielbiam nosić kapelusze i jestem zdania, że są one świetnym nakryciem głowy. Jak widziałam w sklepie https://hatfactory.pl/58-kapelusze-dzieciece-letnie to również są ciekawe dziecięce kapelusze letnie.

    OdpowiedzUsuń