wtorek, 19 stycznia 2021

Zestaw wypoczynkowy z odzysku: fotel, podnóżek i taborecik stoliczek

odnowiony fotel PRL
 piękny odnowiony stary fotel z podnóżkiem z taboretu typu patyczak

Szukając materiału tapicerskiego dla znajomej natknęłam sie na piękne panele tapicerskie z pawiami. Nie mogłam sie oprzeć i zakupiłam sobie na poduszki do odnowionego fotela patyczaka opisanego TUTAJ  . Jeden panel wykorzystałam do uszycia pokrowca na taboret patyczak który służy mi jako podnóżek.

Ponieważ panel był zbyt mały do uszycia pokrowca zrobiłam ramke z czarnego weluru (stare dziecięce spodnie). Postawiłam na rozwiązanie tymczasowe czyli nie głębokie odnawianie a prosty pokrowiec z wciągnieta gumką nakładany na siedisko taboretu. Godzinna robota a efekt jak dla mnie wystarczający.

jak odnowić stary taboret




I mam swoje miejsce do pracy zdalnej. Bardzo wygodne :)

stary fotel patyczak z taboretem patyczkiem jako podnózkiem
odnawianie starych mebli: fotel, taboret podnózek i taboret stolik


renowacja fotelajak odnowić foteljak odnowić stary fotel

A z boku przy fotelu jak widać zwykły drewniany taboret kuchenny: sklejony,  oszlifowany i pomalowany, który służy jako podreczny stoliczek .



jak odnowić taboret


3 komentarze:

  1. a jaka tapicerka meblowa jest na fotelu? na zdjęciach wygląda dosyć błyszcząco, trochę jak poliester, ale on raczej się nie nadaje do takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwisz się ile tkanin tapicerskich o najwyższej wytrzymałości na pilling i tarcie to poliester...

      Usuń
  2. W zasadzie wiekszośc tkanin obiciowych ma w składzie poliester :) Sprawdź :) ale tu na fotelu jest plusz - aksamit

    OdpowiedzUsuń