wtorek, 22 grudnia 2015

Saszetki z lawendy - gwiazdkowy prezent diy

jak zrobić lawendowe saszetki
lawendowe saszetki diy
Latem suszyłam lawendę, która chciałam wykorzystać jak w poprzednim roku do zrobienia zapachowych saszetek suszenie lawendy. Takie saszetki świetnie nadają się do szafy przeciw molom a ta także do nadania ubraniom świeżego zapachu.
Ja używam ich również w szafkach kuchennych z artykułami mącznymi dzięki czemu nie mam problemu z kuchennymi szkodnikami.
W tym roku część saszetek została przygotowana jako gwiazdkowe prezenty diy.
Lawenda pochodzi z mojego ogródka.
pocięta suszona lawenda
torebki na saszetki uszyte z resztek koszul
wypełniamy saszetki lawendą
co na mole w szafie
zapachowe saszetki z suszonej lawendy
mini bukieciki z suszonej lawendy do przystrojenia opakowania
saszetki z lawendy diy
pakowanie lawendowych saszetek
jak zwalczać mole w kuchni
saszetki lawendowe na prezent
zapachowe lawendowe saszetki
lawendowe saszetki diy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz